بیش از یک سال است که محصولات خود را در آمازون می فروشید.
شما در حال فروش هستید ، اما احساس می کنید می توانید کارهای بیشتری برای افزایش درآمد آمازون خود انجام دهید.
با تبلیغات آمازون ، می توانید محصولات خود را در مقابل آگهی های واجد شرایط تری که به فروش برای تجارت شما تبدیل می شوند ، کمک کنید.
· تبلیغات آمازون چیست؟
· چرا باید با آمازون تبلیغات کنم؟
· چه نوع تبلیغات آمازون می توانم ایجاد کنم؟
· چگونه می توانم یک کمپین تبلیغاتی آمازون ایجاد کنم که نتایج را هدایت کند؟
برای دریافت پاسخ به همه سوالات آمازون خود به خواندن ادامه دهید! یا اگر در تلاش برای بازاریابی آمازون خود به کمک نیاز دارید، منابع بازاریابی آمازون را بررسی کنید تا به شما کمک کند فروش خود را در این سیستم به حداکثر برسانید!
تبلیغات آمازون چیست؟
تبلیغات آمازون شما را قادر می سازد تا محصولات خود را از طریق تبلیغات پولی در سایت آمازون و سایت های شریک مانند Dog Food Advisor تبلیغ کنید. این تبلیغات به سرنشینان بیشتری کمک می کند تا محصولات شما را هنگام جستجو در آمازون کشف کنند.
تبلیغات آمازون از طریق سیستم پرداخت به ازای هر کلیک اجرا می شوند ، بنابراین فقط زمانی که شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند هزینه پرداخت می کنید.
چرا تبلیغات با آمازون انجام می شود؟
اکنون که پاسخ دادیم ، "تبلیغات آمازون چیست" ، سوال رایج بعدی که بعد از آن مطرح می شود این است "چرا تبلیغات با آمازون انجام می شود؟"
چهار مزیت ساخت یک کمپین تبلیغاتی آمازون:
1. شما به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا می کنید.
یکی از بزرگترین دلایل انجام تبلیغات دیجیتال آمازون این است که به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا می کنید.
هنگامی که در آمازون می فروشید ، با ده ها مشاغلی که به دنبال دستیابی به همان مشتری های شما هستند رقابت می کنید. اگرچه می توانید لیست محصولات آمازون خود را برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو بهینه کنید ، اما گاهی اوقات برای غلبه بر رقابت کافی نیست.
همان جایی است که یک کمپین تبلیغاتی آمازون به شما کمک می کند.
با استفاده از یک طرح تبلیغاتی ، می توانید تبلیغاتی را که قبل از لیست های ارگانیک رقابت شما در نتایج جستجو نشان داده می شود ، بسازید. در نتیجه می توانید مشتریان بیشتری را به لیست محصولات خود سوق دهید و درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید.
2. می توانید کاربران مناسب را هدف قرار دهید.
یکی از مهمترین مزایای تبلیغات با آمازون این است که می توانید آگهی های واجد شرایط بیشتری را برای تجارت خود هدف قرار دهید.
وقتی کمپین های تبلیغاتی آمازون را اجرا می کنید ، کلمات کلیدی را که مخاطبان شما جستجو می کنند هدف قرار می دهید. برای دستیابی به افرادی که بیشتر به محصول شما علاقه مند هستند می توانید کلمات کلیدی دقیق و دم بلند را هدف قرار دهید. این بدان معناست که شما می توانید تبلیغات را در صفحه اول نتایج در مقابل آگهی هایی که به دنبال محصول خود هستند ، نشان دهید.
3. شما فقط هزینه کلیک را پرداخت می کنید.
یکی از بزرگترین دلایل انجام تبلیغات دیجیتال آمازون این است که شما فقط وقتی افراد روی تبلیغات شما کلیک می کنند هزینه پرداخت می کنید. این مدل پرداخت به ازای هر کلیک دو مزیت بزرگ برای تجارت شما به همراه دارد.
اولین مزیت این است که شما فقط زمانی پرداخت می کنید که افراد روی تبلیغ شما کلیک کنند. این بدان معنی است که اگر شخصی به اندازه کافی به محصول شما علاقه مند باشد تا بر روی لیست شما کلیک کند ، احتمال خرید او بیشتر است. در نتیجه ، پولی که برای تبلیغات خود خرج می کنید به سمت جذب افرادی است که احتمالاً تغییر دین می دهند.
دومین مزیت این است که ، حتی اگر Lead ها روی تبلیغ شما کلیک نکنند ، آنها با دیدن لیست شما در نتایج جستجو ، همچنان از مارک شما آگاه می شوند. برای ملک تبلیغاتی نیازی به پرداخت هیچ چیز نیست ، به این معنی که کاربران را در معرض مشاغل خود قرار می دهید - به صورت رایگان. این آگاهی از مارک تجاری می تواند به فروش بیشتر در خط منجر شود زیرا افراد لیست کالای شما را تشخیص می دهند.
4- تبدیلات را افزایش می دهید.
یکی از مهمترین مزایای تبلیغات آمازون این است که تبدیلات را برای تجارت خود افزایش می دهید. از آنجایی که می توانید تبلیغاتی را ایجاد کنید که در صفحه اول نتایج نمایش داده می شود ، به احتمال زیاد افراد روی آنها کلیک می کنند. با ترکیبی از موقعیت یابی و انتخاب کلمات کلیدی ، تبلیغات آمازون شرایط مناسب برای فروش را ایجاد می کنند.
چگونه می توان یک کمپین تبلیغاتی آمازون ایجاد کرد؟
اگر می خواهید تبلیغات خود را با آمازون آغاز کنید ، زمان آن فرا رسیده است. برای کمک به شما در راه اندازی مبارزات خود برای موفقیت ، در اینجا پنج نکته سریع برای کمک به شما در تبلیغات تبلیغاتی آمازون آورده شده است:
از تصاویر محصول با کیفیت بالا استفاده کنید:
اگر تصاویر کم کیفیت یا دانه ای باشند ، مردم روی تصاویر شما کلیک نمی کنند.
اطمینان حاصل کنید که از تصاویر حرفه ای و با کیفیت بالا استفاده می کنید ، بنابراین مردم به لیست تبلیغات شما اعتماد می کنند و بر روی آن کلیک می کنند.
برای اصطلاحات کلیدی مرتبط بهینه شوید:
اگر می خواهید بیشترین موفقیت را در تبلیغات خود مشاهده کنید ، مطمئن شوید که کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار داده اید.
برای کمک به شما در یافتن اصطلاحات مناسب برای تبلیغات خود می توانید از ابزار کلمات کلیدی کسب و کار شما همچنین می تواند هدف گذاری خودکار را امتحان کند تا به آمازون کمک کند شما بهترین شرایط را برای تبلیغ خود پیدا کنید.
· صفحات محصول خود را بهینه کنید:
هنگامی که افراد روی تبلیغات آمازون شما کلیک کردند ، باید آنها را مجبور کنید که تبدیل کنند. با داشتن یک صفحه محصول بهینه شده ، آنها را از کلیک به تبدیل خواهید برد. لیست خود را با عکس های محصول خود ، اطلاعات مربوط به محصول خود و چگونگی سود محصول برای مصرف کننده پر کنید.
· از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید:
کلمات کلیدی منفی برای کمپین تبلیغاتی آمازون مهم هستند زیرا اطمینان حاصل می کنند که تبلیغ شما در نتایج جستجوی بی ربط نشان داده نمی شود. در هر عبارت می توانید حداکثر چهار کلمه داشته باشید. از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید تا تبلیغ شما در نتایج جستجوی بی سود نشان داده نشود.
· تبلیغات به طور مداوم: اگر می خواهید با تبلیغات دیجیتال آمازون موفقیت کسب کنید ، تبلیغات خود را به طور مداوم آزمایش کنید.
قالب های تبلیغاتی مختلف ، تصاویر محصول (در حالی که مطابق با نیازهای آمازون است) و کلمات کلیدی را امتحان کنید. آزمایش مداوم به شما کمک می کند تا مبارزات خود را برای موفقیت بیشتر بهبود ببخشید.