وقتی یک سوم از کل جستجوهای انجام شده در Google مربوط به تصاویر است و 5/12٪ از SERP ها نتایج Image Pack را نشان می دهند ، می دانید که این یک جنبه SEO نیست که با آن چیزهای کوچک شود. قسمت امروز سئوروز با تمام نکات مربوط به SEO در زمینه تصاویر مختلف که می توانید بخواهید ، از اصول اولیه تا عوامل رتبه بندی تا مراحل مهم بعدی ، بسیار پر است.
اصول سئو تصویر:
چند مورد وجود دارد که باید قبل از پرداختن به آنها بحث کنیم. اولاً ، بسیاری از افراد می پرسند ...
1.آیا انجام سئو جستجوی تصویر حتی ارزشمند است؟
شاید به یاد بیاورید که در سالهای گذشته ، وقتی روی تصویری در جستجوی تصویر Google کلیک می کردید ، به وب سایت یا صفحه وب که آن تصویر را در آن قرار داشت می رفتید. اکنون ، اگر روی آن کلیک کنید ، Google نسخه کامل آن را باز می کند ، به شما می گوید وب سایتی که در آن است. اما برای بسیاری از افراد ، همین کافی است.
آنها یک سری جستجو می کنند و هرگز از وب سایت شما بازدید نمی کنند. Google فقط تصویر شما را بدون اطلاع از شما ارائه می دهد و شما حتی هیچ داده ای در این مورد نمی گیرید. بنابراین شما نمی دانید چه تعداد برداشت ، همه چیزهای مختلف ، ایجاد می شود. بنابراین در اینجا مورد جستجوگر تصویر جستجو شده است.
محصولات و خدمات بصری فروخته شده - ما با بسیاری از افراد که پیمانکار یا دکوراسیون ، بازسازی ، صاحبان هتل یا هتلداران ، فروشندگان صنایع دستی هستند ، صحبت کرده ایم و آنها دریافتند که جستجوی تصویر چیزی است که افراد قبل از انتخاب آنها به عنوان تحقیق انجام می دهند.
در حقیقت ، شما ممکن است جستجوهای واقعی برای "بازسازی آشپزخانه سیاتل" را مشاهده کنید ، و سپس مردم تصمیم خود را مبنی بر اینکه با چه کسی بروند بر اساس تصاویر پدیدار شده در آنجا ، آنها از آن وب سایت بازدید می کنند.
هر آنچه برای کسب لینک و نقل قول طراحی شده است - بنابراین اگر در حال تولید نمودار یا داده هستید ، یا از رویدادها یا از افراد عکس می گیرید و امیدوارید که این افراد یا افراد دیگر بتوانند از تصاویر شما استفاده کرده و سپس استفاده کنند به شما پیوند داده شود ، شما قطعاً می خواهید جستجوگر تصویر را انجام دهید. این می تواند شما را در مقابل مخاطبان مناسب قرار دهد. هنگامی که آنها از تصویر شما در ارائه یا انتشار یا وب سایت خود استفاده می کنند ، پیوند را دریافت می کنید.
مجوزهای محتوای بصری - بسیار واضح است که آنها زندگی خود را با فروش تصاویر تأمین می کنند. جستجوی تصویر Google یک روش عالی برای ورود به آنجا است. بنابراین اگر عکاس یا تصویرگر یا گالری سهام هستید ، مطمئناً مایلید این کار را نیز انجام دهید.
چند نقطه داده:
یکی از آنها مربوط به Jumpshot است که مجموعه داده های ایالات متحده در آن تقریباً قابل توجه است و در میلیون ها جستجوگر وجود دارد. آنها می بینند که حدود یک سوم از جستجوهای انجام شده در Google در جستجوی تصویر Google انجام می شود ، که کاملاً گیج کننده است ، بسیار بزرگ است. من هرگز متوجه نشدم که جستجوی تصویر Google چقدر بزرگ است تا زمانی که آن داده های Jumpshot را دیدم. این فقط عظیم است. MozCast به ما نشان می دهد که حدود 12.5٪ از کل جستجوهای Google در نتایج وب ، یک بسته تصویری را در جایی از آنجا نشان می دهد.
2.آیا شما باید از تصاویر اصلی استفاده کنید؟
یا مثلاً می توانید محتوای بصری افراد دیگر را مجوز دهید؟ آیا می توانید یک تصویر سهام بخرید و آن را در سایت خود قرار دهید و به طور بالقوه هنوز رتبه بندی آن را در تصاویر Google داشته باشید؟ پاسخ این است ، در واقع ، بله.
بنابراین برخلاف نتایج وب ، نسخه های تکراری به عنوان یک مشکل مشاهده نمی شوند. جستجوی تصویر Google به طور کلی یک نسخه از تصویر را در اختیار شما قرار می دهد و آن رتبه بالاتری نسبت به سایر تصاویر دارد. اما همیشه اصل نیست. در واقع ، بسیاری از اوقات منبع اصلی نیست. این صفحه ای است که واقعاً کار خوبی در جستجوگر جستجوگر تصویر انجام می دهد. بنابراین این یک فرصت عالی برای سئوکاران است که می توانند بازدید بیشتری داشته باشند.
فقط مطمئن شوید که مجوزهای درستی دارید.
3. چگونه می فهمید SEO تصویر در واقع کاری است که باید انجام می دهید؟
خوب ، برای هر کلمه کلیدی مشخص ، به عنوان مثال ، من در اینجا "معماری سانتافه" را جستجو کردم ، و من فکر می کنم در بالا یک نتیجه وجود دارد. شاید این یک نتیجه تبلیغاتی باشد. سپس بلوک تصویر با چند عکس وجود دارد. گوگل فقط در صورت نشان دادن این بلوک تصویر در صورتی که جستجوگران در حال کلیک کردن بسیار سریع روی تصاویر هستند ، یا تعداد زیادی جستجو برای این عبارت در تصاویر Google وجود دارد. بنابراین خود گوگل می تواند نوعی شاخص برای شما باشد که آیا تقاضا وجود دارد یا نه.
عناصر رتبه بندی تصاویر Google + بسته های تصویر چیست؟
حال ، اگر شما در مورد انجام این تصویر SEO کنجکاو هستید و تصمیم گرفته اید ، "خوب ، این احتمالاً منطقی است. من باید آن را امتحان کنم. من باید برخی از آنها را انجام دهم. من برخی موارد استفاده دارم ،" پیشنهاد قوی من خواهد بود که شما به تمام عوامل رتبه بندی نگاه می کنید. آنها در واقع کاملاً گسترده هستند ، اما تقریباً پیچیده نیستند. یا اینکه کمی مقدماتی تر از آنچه در نتایج وب عادت کرده ایم ، هستند. من فکر می کنم این به این دلیل است که ، وقتی صحبت از تصاویر می شود ، Google بیشتر از اینکه به محبوبیت پیوند علاقه داشته باشد ، بیش از حد به ارتباط و تأمین علاقه کاربر توجه دارد. آنها تقریباً نگران ارسال هرزنامه و دستکاری در این نتایج نیستند. بنابراین می توانید آنها را با استفاده از نوعی الگوریتم سبک قدیمی تر مدرسه ببینید.
بنابراین در اینجا یک صفحه وجود دارد که برخی از تصاویر سانتافه روی آن قرار دارد و مواردی که Google ممکن است استفاده کند:
· ویژگی alt روی تصویر.
دلیل بسیار مهم دیگر برای افزودن ویژگی های alt تصاویر، علاوه بر دلایل دسترسی ، برای عکس جستجوگر جستجوگرها. به نظر می رسد کمی به SEO نتایج وب نیز کمک می کند.
· زیرنویس تصویر. بنابراین این چیزی است که ما در واقع مشاهده عنوان مهمتر از ویژگی alt در هنگام جستجوی تصویر هستیم. بنابراین اگر آن زیرنویس کوچک را در زیر ، در زیر تصویر خود قرار دهید ، در واقع می تواند به رتبه بندی جستجوی تصویر کمک کند.
· محتوای متن اطراف. بنابراین گوگل قصد دارد این متن را در بالا و پایین و اطراف تصاویر بررسی کند تا ببیند آیا ارتباط دارد یا خیر.
· صفحه ای که در آن میزبانی شده است. اتفاقاً این یکی از دلایلی است که گالریهای تصاویر ، به ویژه در گالریهای عکس سهام ، خیلی خوب عمل نمی کنند ، زیرا محتوای مربوطه در مورد آنها بسیار کم است.
آنها معمولاً در این چیدمان های بزرگ و به سبک گالری قرار دارند. بنابراین تعداد زیادی تصویر در یک صفحه وجود دارد ، زمانی که آنچه گوگل به دنبال آن می باشد فقط یک یا دو مورد است که بیش از حد مربوط به موضوع خاص هستند ، به همین دلیل است که بیشتر تصاویری که مشاهده می کنید در جستجوی تصاویر Google بسیار خوب عمل می کنند ، آنهایی که زندگی می کنند ، نه لزوماً توسط خودشان ، اما تصویر برتر آن صفحه خاص هستند.
· جذابیت و محبوبیت تصویر. این یک مورد بزرگ است. ما نتایجی را دیده ایم که افراد آزمایشاتی را انجام داده اند. آنها نشان داده اند که اگر در Google Images جستجو کنید و روی تصویر دوازدهم کلیک کنید و بسیاری از افراد شروع به انجام آن می کنند ، Google آن را به سمت بالا حرکت می دهد ، درست مثل نتایج وب ، اما حتی گاهی اوقات بیشتر از آن در تصاویر. ما فکر می کنیم جذابیت و محبوبیت ، چیزی که مردم به سمت آن پیمایش می کنند ، آنچه را که کلیک می کنند ، آنچه را که از طریق آن کلیک می کنند ، کاملاً مهم است. به همین دلیل شما باید تصویری بسیار باکیفیت ، بسیار جالب و بسیار مرتبط داشته باشید و همچنین می خواهید به تقاضای بازدیدکنندگان پاسخ دهید.
· ابعاد تصویر مهم است. بنابراین اگر یک جستجوی تصویر Google انجام دهید ، متوجه می شوید که ابعاد تصویر غیرمعمول را نشان نمی دهند یا به ندرت نشان می دهند. بنابراین تصویری مانند این ، بسیار افقی و نه چندان عمودی ، احتمالاً خوب نخواهد بود. دقیقاً به عنوان یک حالت کاملاً عمودی ، نه خیلی افقی. آنها تمایل دارند به دنبال نوع مربع 16 در 9 ، 4 در 3 باشند ، و گاهی اوقات در کنار خود قرار می گیرند تا به صورت عمودی کار کند. اما هر چیزی خیلی فراتر از اینها به مشکل برمی خورید.
· اندازه تصویر. بنابراین گوگل به طور کلی به دنبال تصاویر بسیار کوچک نیست. آنها همچنین تمایل به نمایش موارد غول آسا ندارند ، اگرچه گاهی اوقات آن را کوچک می کنند. اگر هر موردی به علاوه "کاغذ دیواری" را جستجو می کنید ، گوگل می داند که هدف برای اندازه های بسیار بزرگ است و بنابراین آنها این را نشان می دهند.
· جاسازی های تصویر. بنابراین اگر تصویر شما در بسیاری از وب سایت ها و صفحات مختلف ظاهر شده و چندین بار جاسازی شده است ، به نظر می رسد تأثیر مثبتی دارد.
· عوامل سنتی رتبه بندی وب در URL موجود. بنابراین اگر این صفحه ، architecture.com/santafe ، به خوبی رتبه بندی شود ، در پنج یا شش یا هفت مورد برتر برای "معماری سانتافه" قرار دارد ، احتمال اینکه تصاویر آن صفحه نیز در چند نتیجه اول تصاویر قرار داشته باشد ، خوب است. عکس این همیشه درست نیست. اما اگر بتوانید در نتایج وب رتبه بندی کنید ، به طور کلی می توانید در نتایج تصویر نیز خوب عمل کنید. چرا شما نمی خواهید؟ چون می توانید از هر دو ترافیک بگیرید.
به نظر می رسد بالاخره گوگل سرانجام به جایی رسیده است که از ظرافت بالایی برخوردار هستند و در اینجا نیز اندکی مربوط به تصویر و مطابقت تصویری دارند. بنابراین اگر تصویری از یک کوالا دارید ، به همان اندازه که ممکن است شایان ستایش باشد ، حتی اگر هر فاکتور دیگری را در اینجا داشته باشید ، آنها احتمالاً حداقل برای مدت طولانی شما را برای "معماری سانتافه" نشان نمی دهند.
با SEO تصویری چه مراحلی را باید طی کنم؟
1. اهداف SEO خود را تعیین کنید و سپس می خواهم شما این اهداف SEO را با لیست تحقیق کلمات کلیدی خود مقایسه کنید.
2. حسابرسی از لیست تحقیقات کلمات کلیدی خود برای مشاهده تصویر. کلید واژه Explorer در واقع برای این کار بسیار جذاب است. من فکر می کنم ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که این کار را انجام می دهد ، اما در حال حاضر Keyword Explorer یکی از بهترین هاست. همچنین می توانید این کار را در Moz Pro انجام دهید. شما در اصل تمام کلمات کلیدی خود را به برق متصل می کنید ، به صفحه لیست خود می روید و می بینید که در واقع چه تعداد از نتایج دارای بلوک های تصویری از این قبیل هستند. این به شما می گوید که چه نوع فرصتی پیدا کرده اید.
اگر تصمیم بگیرید که بخواهید به طور کلی SEO تصویری انجام دهید و با اهداف شما مطابقت داشته باشد ، سپس ...
3. مجموعه ای از دستورالعمل ها را برای سازندگان / ناشران محتوا در سایت خود ایجاد کنید. من می خواهم این دستورالعمل ها اساساً برای هر کسی باشد که در سایت محتوا ایجاد می کند ، اگر تصویری را در آن قرار می دهید ، فقط این سه یا چهار کار را انجام دهید.
مطمئن شوید که زیرنویس را درست دریافت کرده اید. مطمئن شوید که ویژگی تصویر alt را انجام می دهید. مطمئن شوید که اندازه و ابعاد مناسب است و برخی از بهینه سازی تصاویر را انجام می دهید تا به سرعت در تلفن همراه بارگیری شود ، از این قبیل موارد.
4- یک لیست هدف از فرصت های جستجوگر تصویر برای پیگیری ایجاد کنید. بنابراین این موارد مانند 5 یا 10 خواهد بود ، یا اگر بزرگتر باشید ، شاید 50 کلمه کلیدی که می دانید در آنها بلوک تصویر وجود دارد ، یا اینکه می دانید تعداد زیادی جستجو در تصویر دارند ، و