آموزش حرفه ای سئو توسط حامد مهدی زاده

آموزش های رایگان سئو سایت در سال 2020 با جدیدترین روش های اصولی به صورت کلاه سفید در الگوریتمهای جدید

آموزش حرفه ای سئو توسط حامد مهدی زاده

آموزش های رایگان سئو سایت در سال 2020 با جدیدترین روش های اصولی به صورت کلاه سفید در الگوریتمهای جدید

5 چالش برتر سئوی مختلف

وقتی نوبت به ویترین فروشگاه های آجر و ملات می رسد ، مشاغل محلی اغلب برای رقابت با مارک های بزرگ همسایه تلاش می کنند. آمار نشان می دهد ، حتی برای یک فروشگاه محلی معروف که ارتباط محکمی با مشتریان خود برقرار کرده و در طول سال ها جامعه ای را ایجاد کرده است ، داشتن چنین همسایه ای می تواند مضر باشد. 

اما در مورد یک تجارت تازه افتتاح شده چطور؟ آیا شانسی برای رقابت با مارک های معروف دارد؟ تجربه من باعث شده است که باور کنم تنها یک راه وجود دارد که یک تجارت محلی می تواند بر رقابت بزرگ غلبه کند: این نیاز به استفاده از SEO محلی است.

اخیراً ، با همکاری Accuranker ، یک نظرسنجی انجام دادم که در آن مشکلی که مشاغل محلی هنگام تلاش برای مشاهده شدن در نتایج محلی Google با آن روبرو هستند ، وجود دارد. ما بیش از 300000 SERP محلی را در چندین صنعت (زیبایی ، خدمات پزشکی، خدمات اتومبیل ، حقوقی ، خرید و غیره) مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم تا درک درستی از احتمال جذاب بودن یک سایت محلی برای Google داشته باشیم.

یکی از بینش های کنجکاوانه تری که تحقیقات ما نشان داد این است که خدمات حقوقی در بین رقابتی ترین ها قرار دارد. مطمئناً ، این یافته علمی موشکی نیست. در واقع ، من در سطحی شرط بندی کردم که شما از این موضوع آگاهی داشتید (یا حداقل احساس روده داشتید). با این حال ، این مسئله بسیار پیچیده تر از آن است که به نظر می رسد. جایگاه خدمات حقوقی از نظر رقابت و قیمت به مراتب از سایر طیف ها پیشی می گیرد.

آیا این بدان معنی است که خدمات حقوقی تحت قوانین کاملاً متفاوتی قرار دارد و به روشهای منحصر به فرد SEO احتیاج دارد؟ این دقیقاً سوالی است که من تصمیم گرفتم به آن پاسخ دهم ، و شما بسیار خوشحال هستید که در تحقیقات کوچک من را دنبال کنید!

جمع آوری داده های این مقاله

پس از خواندن این مقاله ، بزرگترین چالش هایی را که هر وب سایت قانونی هنگام تلاش برای مشاهده در SERP با آن روبرو است درک خواهید کرد. داده های اینجا به شما اطمینان خواهند داد که استراتژی های آینده شما بر اساس تصمیمات آگاهانه استوار هستند. علاوه بر این ، شما قادر خواهید بود روند خلاقیت خود را ساده کنید و رویکردهای غیر استانداردی را پیدا کنید که موفقیت شما را در صنعت حقوقی تقویت می کند.

برای انجام تحقیقات مناسب در مورد استراتژی های جستجوگرها برای مشاغل محلی در خدمات حقوقی ، مراحل زیر را انجام دادم:

من لیستی از کلمات کلیدی غیر مرتبط با هر مارکی (که به سختی می توان به عنوان محلی طبقه بندی کرد) تهیه کردم.

من رقابتی ترین مکان ها را در ایالات متحده برای این صنعت شناسایی کردم تا بتوانم چگونگی حضور سایت های قانونی را در این محیط بسیار تهاجمی تجزیه و تحلیل کنم

اولین قدم صرفاً انجام تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی بود که کمی بیشتر از حد معمول به کارهای دستی مربوط می شد - من تمام تلاش خود را کردم تا کلمات کلیدی مارک دار و کلماتی را که مربوط به جستجوهای محلی نبودند فیلتر کنم.

با کمک Statista من توانستم لیستی از ایالت های آمریکایی را که بالاترین نرخ اشتغال در حوزه حقوقی را دارند بدست آورم:

 

5 چالش برتر SEO برای جایگاه حقوقی

رقابت پذیری شدید خدمات حقوقی را می توان با این واقعیت توضیح داد که این بازار بیش از 248 میلیارد دلار درآمد کسب می کند (طبق گزارش اخیر ارائه شده توسط Statista تنها با تعداد نسبتاً کمی جستجو.

برای اینکه درک بهتری از اندازه صنعت خدمات حقوقی در ایالات متحده داشته باشید ، بیایید آن را با یک بازار بزرگ مقایسه کنیم: به عنوان مثال ، اگر به تجارت الکترونیکی نگاه کنیم ، به وضوح می توان دریافت که درآمد حاصل از دو طیف مورد بحث علی رغم اینکه ارقام سهم ترافیک تجارت الکترونیکی چهار برابر بیشتر از خدمات حقوقی است ، تقریباً همین میزان (فروش تجارت الکترونیکی از 256 میلیارد دلار بالاتر است). به راحتی می توان گفت که بازار حقوقی تبدیل به یک بازار مسخره و رقابتی شده است ، زیرا یک بازار کاملاً سودآور است. من همچنین مطمئن هستم که موفقیت هر فعالیت SEO بستگی به درک عمیق نحوه کار صنعت و بازیگران اصلی آن دارد.

در بخش بعدی ، در مورد چالش های اصلی که مشاغل حقوقی با آن روبرو هستند آشنا خواهید شد.

شماره 1 مشاغل حقوقی آنلاین بر SERP های محلی تسلط دارند

آمارهای گزارش IbisWorld تأیید می کند که خدمات حقوقی آنلاین قادر به تولید 4 میلیارد دلار دلار در سال 2015 بوده است. علاوه بر این ، در سال های اخیر به دلیل اینکه مشتریان علاقه مند به دریافت خدمات حقوقی آنلاین هستند ، این طاقچه به طور مداوم در حال گسترش است. به همین دلیل تعجبی ندارد که شرکتی به نام Rocket Lawyer بیش از 30،000 جستجو ماهانه انجام دهد (طبق برنامه ریزی Google Keyword Planner) bبه کاربران کمک می کند تا به صورت آنلاین با مسائل حقوقی خود برخورد کنند. این تعداد جستجو ثابت می کند که خدمات حقوقی آنلاین به تدریج محبوب می شوند و افراد دیگر نمی خواهند وقت خود را صرف تعیین وقت ملاقات با وکیل کنند.

اکنون احتمالاً از خود می پرسید که این روند چگونه بر SEO محلی تأثیر می گذارد ، درست است؟

با دانستن اینکه نیویورک ، میامی و لس آنجلس از رقابتی ترین مکان ها برای یافتن جایگاه قانونی هستند ، تصمیم گرفتم بفهمم کدام سایت ها در نتایج جستجوی محلی در آنجا بیشترین بازدید را دارند. من بیش از 500 کلمه کلیدی مختلف مربوط به خدمات حقوقی را در نظر گرفتم و لیستی از دامنه هایی را که بیشترین مراجعه را برای این کلمات کلیدی داشتم ، تهیه کردم.

بعد از ساختن این لیست ، این وب سایت ها را دوباره بررسی کردم تا مطمئن شوم که همه آنها به سایت خدمات حقوقی آنلاین تعلق دارند. من همچنین تصمیم گرفتم عمیق تر شود و به صورت دستی بیست دامنه برتر را که در تمام مکان هایی که تجزیه و تحلیل کردم بیشتر دیده می شود ، بررسی کردم تا بفهمم آنها چه نوع خدمات حقوقی را ارائه می دهند. من فهمیدم که 55.6 درصد از سایتهایی که من تجزیه و تحلیل کردم متعلق به خدمات حقوقی آنلاین است. این بدان معناست که مشاغل محلی اکنون مجبورند نه تنها با مشاغل جهانی بلکه با مشاغل حقوقی آنلاین که به طور پیش فرض موقعیت بهتری در SERP ها دارند رقابت کنند ، زیرا هدف اصلی تجارت آنها افزایش حضور آنلاین با دریافت ترافیک ارگانیک بیشتر است. از گوگل

شماره 2 Google در نتایج جستجوی ارگانیک به مشاغل قانونی محلی اولویت نمی دهد

جدا از حضور پررنگ مشاغل آنلاین در SERP های ارگانیک محلی ، دید ثابت 20 وب سایت برتر که در نتایج جستجوی محلی در نیویورک ، لس آنجلس و میامی ظاهر می شوند ، من را تحت تأثیر قرار داد. حقیقت تکان دهنده ای که در مورد SERP های محلی Google کشف کردم این است که کمتر از 20 درصد سایت ها در تمام مکان های مورد مطالعه منحصر به فرد بودند. این بدان معنی است که در 80 درصد موارد نتایج جستجو توسط مشاغل جهانی و آنلاین اشغال می شود.

من همچنین کشف کردم که هر سه این وب سایت ها به خدمات آنلاین حقوقی تعلق دارند و علی رغم قابلیت مشاهده سئو ، تعداد زیادی بک لینک دارند. من عقیده دارم که مشاغل محلی هیچ شانسی برای رقابت با آنها ندارند.

از صفحه "Contact" Injury Counsel.com ، من فهمیدم که بیشتر در فلوریدا کار می کند. با این حال ، فکر نمی کنم دلیل این رتبه بندی در نتایج جستجوی محلی در میامی به دلیل حضور فیزیکی آن در آنجا باشد. حتی با یک نگاه سریع مشخص می شود که Injurylawayers.com به دلیل عملکرد کلی وب سایت خود ، در نتایج محلی در رتبه بالایی قرار دارد. همانطور که از تصویر زیر مشاهده می کنید ، وب سایت آن دارای تعداد زیادی دامنه ارجاع دهنده و همچنین میزان مناسبی از ترافیک ارگانیک است:

سایت دیگری که توجه من را به خود جلب کرد - Cellinoandbarnes.com - دارای شعبه ای در نیویورک است. تاریخچه این شرکت حقوقی از 50 سال پیش آغاز شده است و بدون هیچ تردیدی سلینو و بارنز یک مارک شناخته شده و مورد اعتماد است. به علاوه ، گوگل آن را به عنوان یک مارک تجاری می شناسد. این واقعیت که بیش از 6000 بار در ماه نام تجاری آن جستجو می شود ، گویای قابل اعتماد بودن این شرکت حقوقی است.

همه این حقایق نشان می دهد که مشاهده Cellinoandbarnes.com در SERPs نیویورک به دلیل عملکرد عمومی دامنه در نتایج جستجوی ارگانیک Google US است:

تحقیقات سریع من ثابت می کند که ، در عمل ، Google اولویت را به شرکت های حقوقی مستقر در NY نمی دهد و هنوز هم بیشتر به عوامل کلی رتبه بندی متکی است. و اکنون بدیهی به نظر می رسد که هر کسب و کار آنلاین می تواند با افزایش تعداد بک لینک ، نام تجاری و بازدید از سایت دریافت شده ، به راحتی از یک شرکت حقوقی SMB آفلاین پیشی بگیرد.

شماره 3 بسته محلی هنوز یک امتیاز پس انداز برای مشاغل محلی است

یک سال پیش ، گوگل تغییر بزرگی را اعمال کرد که احتمال دیده شدن مشاغل محلی را در بسته های محلی به طور چشمگیری به حداقل می رساند: Google بسته 7 بسته ای را در SERP با 3 بسته جایگزین کرد. و من کاملاً علاقه مند بودم که بفهمم چه نوع مشاغل اکنون این سه سمت را در حوزه حقوقی دارند و آیا این نتایج محلی هستند.

 

با وجود این واقعیت که SERP های ارگانیک محلی به طور کامل توسط مشاغل بزرگ آنلاین اشغال می شوند ، بسته محلی هنوز هم بهترین راه برای حضور در Google برای شرکت های حقوقی محلی است. تحقیقات من نشان داد که 67 درصد سایتهایی که برای خدمات حقوقی در بسته های محلی ظاهر می شوند ، بیش از حد محلی و محلی هستند. برای رسیدن به این درصد ، دامنه هایی را که در بسته های محلی در نیویورک ، میامی و لس آنجلس ظاهر می شوند ، از نظرعملکرد سئو در Google US  برای این کار از Serpstat’s Batch tool analysis استفاده کردم).

من همچنین کنجکاو شدم که مشاغل حقوقی محلی که در بسته محلی ظاهر می شوند ، همراه با تجزیه کشورها ، چه سهمی از حضور آنلاین دارند. برای علامت گذاری سایت ها به عنوان محلی ، با کمک ابزار تجزیه و تحلیل دسته Serpstat میزان بازدید آنها را بررسی کردم. (می خواهم توجه داشته باشم که من ارقام Serpstat را برای چنین اهدافی بیشتر مرتبط می دانم ، زیرا داده های خام Google Google را تجزیه می کند. به راحتی می توانید سایت های جهانی و محلی را تشخیص دهید.) و آنچه در اینجا یافتم اینجاست:

·        میامی - 60٪ وب سایت های قانونی در بسته محلی ظاهر می شوند

·        لس آنجلس - 35٪ از وب سایت های قانونی در بسته محلی ظاهر می شوند

·        نیویورک - 15٪ از وب سایت های قانونی در بسته محلی ظاهر می شوند

 

این کاملاً بینشی بود ، از آنجا که من تصور می کردم کالیفرنیا رقابتی ترین مکان برای ایجاد جایگاه قانونی خواهد بود ، زیرا - همانطور که از ابتدای این پست به یاد می آورید - این ایالت دارای پرجمعیت ترین شرکت های حقوقی است. همچنین ، جای تعجب است که نیویورک را فقط در مکان سوم این لیست پیدا کنید. با این حال ، همانطور که می بینید ، میامی بیشترین تعداد سایت محلی را دارد که در بسته محلی وجود دارد. بنابراین ، من معتقدم که حضور در نتایج جستجوی محلی در نیویورک به منابع بسیار بیشتری نیاز دارد تا برای دستیابی به همان دید در میامی. و این چیزی است که هر متخصص سئو باید از آن آگاه باشد.

شماره 4 بدون سایت حتی در نتایج بسته محلی نیز نمی توانید برجسته شوید

این یک واقعیت مشهور است که بسته محلی Google این امکان را برای مشاغل فراهم می کند که حتی بدون وب سایت در رأس Google SERP ظاهر شوند. طبق تحقیقات قبلی من ، که با همکاری تیم AccuRanker انجام داده ام ، بسته محلی برای جایگاه های کمتر رقابتی بسیار بهتر عمل می کند. آنچه در اینجا سعی کردم روشن کنم این است که آیا شما می توانید در یک بسته محلی و بدون وب سایت در چنین جایگاه نامتعارف و رقابتی مانند خدمات حقوقی برجسته باشید. متأسفانه ، نه ، نمی توانید

برای اثبات این موضوع ، من 986 SERP محلی را تجزیه و تحلیل کردم تا بفهمم آیا مارک های قانونی می توانند با یا بدون وب سایت ظاهر شوند. یافته های من نشان داد که 86 درصد مشاغل قانونی که در بسته های محلی ظاهر می شوند دارای یک وب سایت هستند. این بدان معنی است که حتی اگر کسب و کار شما در بسته های محلی و بدون وب سایت قابل مشاهده باشد ، در بیشتر موارد ، توسط مشتریان بالقوه مورد اعتماد نخواهد بود ، زیرا کاربران معمولاً مشاهده لینک به دامنه خاصی را دارند.

 

بدون پیوند به یک وب سایت حرفه ای ، کسب و کار شما کمتر معتبر به نظر می رسد - نه تنها برای مشتریان بالقوه ، بلکه همچنین برای Google  با این وجود ، غیر معمول نیست که بیش از شرکت های کوچک و محلی به شرکت های بزرگ جهانی اعتماد کنند. بنابراین ، شرکت های کوچک باید با داشتن یک وب سایت اعتماد به مشتری های بالقوه خود را ایجاد کنند.

شماره 5 هیچ رتبه ای بین رتبه بندی شماره یک وب سایت قانونی در بسته محلی و تعداد بررسی های آن وجود ندارد

من مطمئن هستم که هر صاحب مشاغل اهمیت بررسی مشتری را درک می کند. وقتی مشتری بالقوه می بیند که یک کسب و کار محلی بازبینی می کند ، این یک اطمینان نیست که بلافاصله یک سطح اعتماد ایجاد می شود. و قطعاً احتمال تبدیل مشتری مذکور را افزایش می دهد. همچنین ، تصور می شود که وجود نظرات بومی Google در بین 50 عامل برتر رتبه بندی جستجوی محلی باشد.

با این حال ، این مطالعه خدمات حقوقی پیش از این نشان داده است که عوامل مختلفی برای رتبه بندی وجود دارد که صاحبان مشاغل برای موفقیت در این بخش باید آنها را بخاطر بسپارند. به همین دلیل کنجکاو شدم بدانم که آیا بین تعداد نظرات مشتریان سایت و رتبه بندی شماره 1 آن در یک بسته محلی ارتباطی وجود دارد یا خیر.

با کمک تیم AccuRanker توانستم مجموع بررسی هایی را که در کنار هر نتیجه در بسته محلی وجود دارد ، بدست آورم. پس از آن ، من بیش از 2000 SERP محلی در نیویورک ، لس آنجلس و میامی را تجزیه و تحلیل کردم. و این چیزی است که من پیدا کردم:

هیچ ارتباطی بین رتبه بندی در جایگاه اول یک بسته محلی و تعداد بررسی های شما وجود ندارد.

به عنوان مثال ، در نتایج بسته محلی نیویورک ، شرکت هایی که در جایگاه سوم ظاهر می شوند 824 بررسی کلی دارند. مواردی که در اولی ظاهر می شوند - 732. بعلاوه ، من موارد خوبی را مشاهده کردم که در آن شرکتی که تعداد زیادی بررسی داشت ، در جایگاه سوم قرار گرفت ، در حالی که مشاغلی که حتی هنوز بررسی نشده بود ، در اولین.

بینش چشمگیر دیگری که من به دست آوردم: اکثر سایتهای قانونی هرگز بازدیدکنندگان بالقوه خود را بیش از 2 بررسی نشان نمی دهند. بر اساس این داده ها ، می توانم بگویم که این نشان دهنده روند کلی صنعت عدم وجود نظرات بومی Google است. به همین دلیل Google مشاغلی را که اینقدر بررسی نشده اند رتبه بندی می کند. حتی اگر تعداد قابل توجهی از بازبینی های مشتری داشته باشید ، به شما کمک نمی کند رتبه بندی کسب و کار شما در نتایج بسته محلی بالاتر باشد.

یادداشت آخر

بدون شک ، جایگاه حقوقی بسیاری از چالش های محلی SEO را به وجود می آورد که صنایع دیگر به سختی با آن روبرو هستند. نفوذ زیاد خدمات حقوقی آنلاین به بازار حقوقی موجود ، فضای کسب و کار فعلی را تغییر می دهد - به ویژه ، نتایج محلی را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد. برمشاغل حقوقی آنلاین در حال سرقت مقدار زیادی از ترافیک وب از شرکت های محلی هستند ، بدون اینکه حتی به آنها رتبه بندی خوبی در SERP های محلی بدهند.

خوشبختانه مشاغل حقوقی محلی هنوز در بسته های محلی اولویت دارند ، اما فضای بسیار رقابتی آنها را مجبور به بهبود حضور آنلاین خود با ایجاد یک وب سایت می کند. از آنجا که اکثر شرکت هایی که در بسته های محلی ظاهر می شوند دارای سایت هستند ، انتظارات مشتریان بالقوه شما در حال افزایش است. در واقع ، این روند ممکن است نظر جستجوگران را در مورد غیر قابل اعتماد بودن مشاغل فاقد وب سایت تقویت کند. علاوه بر این ، به نظر می رسد که Google ترجیح می دهد مشاغل قانونی محلی که دارای سایت هستند را به کاربران نشان دهد تا افرادی که این سایت را ندارند. تنها خبر خوب این است که تعداد بررسی های شما واقعاً بر رتبه بندی شما در بسته های محلی تأثیر نمی گذارد.

هنوز هم ، اگر یک مشاغل حقوقی محلی علاقه مند به جذب مشتری از طریق اینترنت هستند ، دریغ نکنند که به دنبال روش های جایگزین برای ایجاد ترافیک در کانال های جستجوی ارگانیک و پولی باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد