آموزش حرفه ای سئو توسط حامد مهدی زاده

آموزش های رایگان سئو سایت در سال 2020 با جدیدترین روش های اصولی به صورت کلاه سفید در الگوریتمهای جدید

آموزش حرفه ای سئو توسط حامد مهدی زاده

آموزش های رایگان سئو سایت در سال 2020 با جدیدترین روش های اصولی به صورت کلاه سفید در الگوریتمهای جدید

10 نوع محتوایی که برای سئو بهترین نتیجه را دارند

شما احتمالاً با اکثر این قالب ها آشنا هستید:

·        پست های وبلاگ و آنهایی که می توانند به روزرسانی منظم داشته باشند یا به صورت منظم بازنشر شوند

·        به عنوان مثال، مزایای مراقبه زنده و جرات (رتبه های مزایای مراقبه)

·        مطالب و فرم های همیشه سبز همیشه کوتاه

·        مقالات بلند مدت

گالری های عکس و تصویری ، من بسیاری از این رتبه بندی ها را پیدا کردم ، به ویژه برای چیزهایی که خود را به آن وام می دهند ، به عنوان مثال اگر شما می خواستید سبک های مدل موی مردانه را جستجو کنید.

به عنوان مثال، 100 مدل موی کوتاه جذاب و مناسب برای مردان / (رتبه بندی برای مدل های موی مردان)

لیست های دقیق و غنی از اطلاعات

به عنوان مثال، بهترین ردیاب های تناسب اندام Wareable در سال 2016 (رتبه های ردیاب های تناسب اندام)

ابزارها و محتوای تعاملی ، نمونه های خوبی از این موارد را به دست آورده است.

لندرهای دسته بندی جامع ، بنابراین اگر به دنبال طراحی آشپزخانه بگردید ، چگونه می توانید در صفحه طرح های مختلف آشپزخانه Houzz فرود بیایید و این واقعاً یک لندر است تا شما را به محتوای بیشتری جذب کند ، به این صورت خواهد بود ، بنابراین به لحاظ فنی یک بخش بازاریابی محتوا نیست. اما شما را به قطعات محتوا سوق می دهد یا می تواند.

به عنوان مثال، ایده های آشپزخانه HGTV (رتبه بندی ایده های بازسازی آشپزخانه)

راهنماهای چند صفحه ای ، مواردی مانند Moz's Beginner Guide to SEO ، اما ما چندین مثال دیگر نیز داریم.

به عنوان مثال، "راهنمای بدون درد آماری" از دانشگاه بیتس (رتبه بندی برای راهنمای آمار)

داده ها یا اطلاعات پیچیده ای که تجسم می شوند

ویدئو ، یوتیوب یا ویدئو جاسازی شده در یک صفحه خاص ، Whiteboard Friday خود نمونه ای از آن است.

به عنوان مثال، تخته سفید جمعه (رتبه بندی برای محتوای منحصر به فرد)

سپس یک قالب یازدهم که من در واقع آن را توصیه نمی کنم ، حتی اگر آن را اغلب در نتایج جستجو پیدا کردم ، و آن اسناد رسمی تحقیق است که معمولاً PDF یا PowerPoint یا موارد دیگر است. دلیل اینکه من این قالب ها را توصیه نمی کنم این است که در واقع تجزیه آنها دشوار است. به خصوص در دستگاه های تلفن همراه باز کردن آنها سخت است. 

آنها چندان کاربر پسند نیستند و بیشتر اوقات دلیل خوب رتبه بندی آنها صرفاً به این دلیل است که موارد زیادی به آنها اشاره می کنند. 

اما وقتی می بینید که بازاریابان محتوا در یکی از این فضاها سرمایه گذاری می کنند و در یکی از این قالب های دیگر سندی درست می کنند که بهتر و جامع تر و مفیدتر و کاربرپسندتر باشد ، آنها کار بسیار بهتری انجام می دهند و همچنین به رتبه بالاتری نیز دست می یابند.

 

از کدام قالب برای پروژه خود استفاده کنید؟

بنابراین س isال این است: شما از کدام قالب برای پروژه خود استفاده می کنید؟ این کاری است که ما باید در Moz انجام دهیم. ما وقتی در حال ایجاد محتوا در مورد SEO و اطلاعات و انواع اطلاعات بازاریابی وب هستیم ، این سوال را از خود می پرسیم. بنابراین به نوعی سه مورد بزرگ وجود دارد که من می پرسم و سپس چند نکته که برای شما نیز آورده ام. اما در ابتدا دوست دارم با این کار شروع کنم:

هدف جستجوگر چیست؟ آنها در تلاشند چه کاری را انجام دهند؟

 

اکنون به طور کلی ، اگر ناوبری یا معامله ای باشد ، انواع قطعات بازاریابی محتوا مطابقت مناسبی با این نوع سالات ندارند. اما اگر اطلاعاتی باشد ، که بسیار گسترده است ، مقدار زیادی از جستجوهایی که در وب انجام می شود و مطمئناً بسیاری از مواردی که بازاریابی محتوا برای هدف گیری طراحی شده است ، زیرا در این صورت می تواند افراد را از "بله ، من اکنون در مورد مارک خود بدانید و من در حال بررسی شما هستم و به شما فکر می کنم. "

یک دسته از انواع مختلف اینها وجود دارد. بنابراین چیزهایی مانند من به دنبال:

مقایسه عمیق انواع مختلف اطلاعات یا محصولات مختلف ، خدمات مختلف ، مسیرهای مختلفی که می توانم برای پاسخگویی به عملی که قصد انجام آن را دارم انتخاب کنم.

یک نمای کلی

من می توانستم چیزی را جستجو کنم ، اطلاعات را صرفاً از روی کنجکاوی و دسیسه جستجو کنم. شما می دانید که وقتی از یک سوراخ خرگوش پایین می روید ، "هی ، من می خواهم همه فیلم هایی را که مگ رایان در آنها بازی کرده است بدانم." سپس ، "یک لحظه صبر کنید. آن یکی چیست؟ من هرگز در مورد آن چیزی نشنیده ام ، و بگذارید من بیشتر در مورد آن یاد بگیرم." بنابراین کنجکاوی و فتنه.

علایق تخصصی و علمی

ببینید ، انواع دیگری از سوالات اطلاعاتی دیگر وجود دارد. نکته اصلی این است که از خود بپرسید کدام یک از این افراد بیشترین افرادی هستند که این جستجوی جستجو را انجام می دهند و سپس می توانید کار محدودتری در این لیست انجام دهید. بنابراین ممکن است بتوانید پنج یا شش مورد از این موارد را برش دهید و پس از پاسخ دادن فقط چند گزینه پیش روی خود بگذاریداین سوال مورد بعدی:

در واقع چه چیزی در صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود؟

منظورم این دو راه است. یکی ، که قبلاً در آنجا حضور پیدا کرده است و از چه نوع قالب هایی استفاده می کند؟ این می تواند اطلاعاتی باشد. این می تواند به شما الهام بخشد ، یا می تواند باعث شود شما بخواهید با بقیه متفاوت باشید. اما همچنین ، من از نظر ویژگی های SERP که در آنجا وجود دارد ، می پرسم. آیا ما در مورد صحبت می کنیم:

10 پیوند و تبلیغات آبی ، که بسیار قدیمی مدرسه کلاسیک است ، اما این روزها غیر معمول است؟ یا اینکه ما در مورد عمودی های جستجو در تصاویر آنها صحبت می کنیم ، که نشان می دهد شاید من باید به فکر باشم ...

عکس ها یا گالری های تصویری یا شاید داده ها یا اطلاعات پیچیده ای که تجسم شده اند ، مانند ممکن است یک گرافیک اطلاعاتی یا به احتمال زیاد تجسم داده ای که از کیفیت بالایی برخوردار است. من خودم طرفدار اینفوگرافیک نیستم ، همانطور که ممکن است از جمعه های Whiteboard Friday بدانید.

خبر است؟ در این صورت شاید من یک مقاله کوتاه یا یک مقاله بلند مدت می خواهم.

فیلم است؟ در این صورت ، من احتمالاً می خواهم فیلم برداری کنم.

اگر موارد بسیاری مانند:

مردم همچنین از پاسخ های فوری نتایج عمیقی می پرسند که می تواند ما را به سمت پیچیدگی اطلاعات سوق دهد و اینکه مردم تا چه حد مایل به جستجو در این زمینه هستند. بنابراین افرادی که س askال می کنند احتمال می دهند که این یک کاوش چند رشته ای ، یک راهنمای چند صفحه ای یا یک جستجوی دسته بندی جامع باشد ، می تواند در آنجا مناسب باشد. اگر من یک پاسخ فوری می بینم، احتمالاً یک مقاله کوتاه و همیشه سبز می تواند واقعاً خوب عمل کند ، یا یک پست وبلاگ که به طور مرتب به روز می شود ، می تواند در آنجا خوب عمل کند.

پیوندهای سایت ، نقشه ها یا محلی یا یکی از ابزارک های Google یا Bing ، که اساساً به پرسش شما ، جستجوی ماشین حساب یا جستجوی قیمت پرواز پاسخ می دهند ، آنها قبلاً به این پاسخ می دهند. با جستجوی هوا ، آنها قبلاً به این جواب می دهند. این احتمال وجود دارد که انجام کارهایی در دنیای بازاریابی محتوا بسیار دشوار باشد که در آنجا موفقیت کسب کنند. ممکن است شما را تعصب کنم و به دنبال چیزهای دیگر بگردم.

سپس سوال سوم:

چه اتفاقی برای دو گروه - مخاطبان من و تأثیرگذاران آنها ایجاد خواهد شد؟

شما باید این سوالات را در مورد هر دو گروه بپرسید. این می تواند به معنای:

نوع دستگاه و مکانی که در آن جستجو می کنید. بنابراین اگر کسی در حال جستجو در یک دستگاه تلفن همراه است و آنها در حال انجام هستند و این نوع پرسش قصد دارد اطلاعاتی باشد اما اطلاعات بسیار سریعی است ، ممکن است بخواهید برخی از موارد فرم کوتاه را در نظر بگیرید.

اگر گام های امیدوار کننده بعدی وجود دارد و می دانید که چنین چیزی وجود دارد ، ممکن است بخواهید چیزی مانند راهنمای چند صفحه ای یا Lander دسته یا ابزار یا محتوای تعاملی یا آن لیست مفصلی را ارائه دهید که به آنها عملیاتی را می دهد که می توانند بلافاصله بعد از انجام آنها انجام دهند این اطلاعات را مصرف کرده اید

شما همچنین می خواهید این مسئله را بررسی کنید که آیا این یک شخص است یا احتمالاً شخصی است که:

به دنبال قالب های جدید و جالب باشید و آنها مجذوب شوند و از کشف آن لذت ببرند ، یا اینکه آیا ...

به دنبال چیزی آشنا و مورد اعتماد باشید ، چیز جدیدی نیست ، که آنها را به هیچ وجه فکر نمی کند ، فقط به پرسش آنها پاسخ می دهد و آنها را تمام می کند.

 

قالب های جدید را نادیده نگیرید. بنابراین اگر بعضی از این موارد چیزی نیست که شما در گذشته در نظر داشته باشید ، آنها را نادیده نگیرید.

تشخیص دهید که نباید فقط از قالب استفاده کنید زیرا جدید است. این ایده وحشتناکی است. شما باید از یک قالب استفاده کنید زیرا برای مخاطبان شما مناسب است ، زیرا در خدمت همه این عملکردها است.

از افرادی که در حال رتبه بندی هستند بیاموزید

من نمی گویم که شما فقط باید قالب شخص دیگری را کپی کنید زیرا این کار آسان و آشنا است. اطمینان حاصل کنید که آشنا و مورد اعتماد بهترین راه برای رقابت است.

به این قالب های محتوا و یافتن راه هایی برای کسب مزیت رقابتی از آنها نگاه کنید. اگر همه رقبای شما فقط پست های وبلاگ و مقالات کوتاه و کوتاه را انجام می دهند ، ممکن است بتوانید با یک گالری بصری برنده شوید ، ممکن است با یک محتوا یا ابزار تعاملی برنده شوید یا ممکن است قادر به پیروزی با اطلاعات پیچیده تجسم. این یک چیز قدرتمند است.

در این تحلیل از رویکرد چند کلمه کلیدی استفاده کنید. بنابراین وقتی می گویم ، "هدف جستجوگر چیست" ، از شما می خواهم تمام کلمات و عباراتی را که امیدوارید با این قطعه محتوا رتبه بندی کنید ، در نظر بگیرید ، نه فقط یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص . این به شما بهترین روش برای انتخاب قالب مناسب محتوای جستجوگرها و هدف کلی جذب جستجوگران مناسب را می دهد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد