آموزش حرفه ای سئو توسط حامد مهدی زاده

آموزش های رایگان سئو سایت در سال 2020 با جدیدترین روش های اصولی به صورت کلاه سفید در الگوریتمهای جدید

آموزش حرفه ای سئو توسط حامد مهدی زاده

آموزش های رایگان سئو سایت در سال 2020 با جدیدترین روش های اصولی به صورت کلاه سفید در الگوریتمهای جدید

آیا کمپین های لینک سازی محتوای بزرگ واقعاً می توانند کارساز باشند؟

در این سایت و سایر مطالب در مورد اهمیت ایجاد پیوند مطالب زیادی وجود دارد. به طور معمول ، اثربخشی آن یا امری بدیهی تلقی می شود و یا با توجه به مطالعات فاکتور رتبه بندی تلقی می شود - که آخرین مورد لزوما نشان نمی دهد که عوامل همبسته در واقع عملکرد را پیش می برند. تصویر واقعی تصویری است که پیوندها به وضوح مهم باقی می مانند ، اما نقش آنها بسیار ظریف است.

 

مدتی است که می خواهم کمی بیشتر در یک کارزار پیوند شخصی که در مدت زمان نسبتاً کوتاهی انجام می شود ، بیشتر عمیق شوم. می خواستم ببینم چه نتایجی (علاوه بر فقط معیارهای مبتنی بر پیوند) می تواند به آن منتسب شود.

 

در این پست ، سعی می کنم تأثیرات ناشی از این کمپین را مشخص کنم و نشان دهم که بله ، گرفتن یک پیوند از موفقیت برخی از "محتوای بزرگ" بسیار قابل مشاهده می تواند باعث بهبود رتبه شود.

 

دلیل این که پست های بیشتری مانند این پست نمی بینید ، داده های پر سر و صدا است - چنانچه عملکرد یک وب سایت ادامه دارد ، بنابراین ایجاد یک ارتباط سخت و سریع بین یک کمپین و نتایج آن برای خط اصلی یک کسب و کار ، دشوار است. این امر به خصوص برای ایجاد پیوند درست است ، به سه دلیل:

·        به هر حال وب سایت ها به طور طبیعی پیوندهایی را به خود اختصاص می دهند - هم هدف کمپین و هم رقبای آنها

·        تا حدی ، ما یک اثر دامنه گسترده را پیش بینی می کنیم ، که به ترتیب نسبتاً کوچک خواهد بود و در مقایسه با نویز ناشی از الگوریتم و فعالیت رقبا ، سخت است.

·        پیوندها مانند اصلاحات فنی یا ایجاد صفحات فرود جدید ، تغییری در مرحله تغییر ندارند.

ببینید منظورم از نویز چیست؟ و من می گویم این یک پرونده غیرمعمول روشن است. در واقع ما در طی دو سال 9 قطعه خلاقانه با هدف دستیابی به پیوند برای این مشتری ساخته ایم. ما قبلاً در مورد کل کمپین در اینجا صحبت کرده ایم. یکی وجود دارد که در هر دو نمودار برجسته است ، گرچه آن چیزی است که در مارس 2018 راه اندازی شد.

این به ما فرصتی نادر و ارزشمند می دهد تا ببینیم معیارهای دیگری که ممکن است دارای ارزش تجاری مستقیم تری باشند در آن زمان تغییرات محسوسی داشته اند.

چه انتظاری ممکن است داشته باشیم؟

این تئوری ساده است: پیوندها بخشی از الگوریتم Google هستند و بنابراین پیوندهای بیشتر به یک سایت به معنای رتبه بندی بهتر است. با این حال ، واقعیت پیچیده تر است - از نظر ما ، قطعات خلاقانه به عنوان دارایی های ایجاد لینک منجر به دو نوع پیوند می شوند:

پیوندهایی به قطعه خلاق ، که به نوبه خود ، معمولاً به صفحه اصلی سایت پیوند می یابد

مستقیماً به صفحه اصلی سایت مشتری پیوند می یابد - به عنوان مثال "تحقیقات انجام شده توسط مشتری (client.com) نشان می دهد که ..."

نکته جالب اینجاست که برای بسیاری از سایت ها ، صفحه اصلی یک صفحه اصلی نیست. من قبلاً در مورد چگونگی داشتن یک مدل ذهنی مناسب برای جریان برابری پیوند داخلی ، که تقریباً تأثیر واقعی قطعه در صفحات اصلی را تقریباً صفر نمی کند ، نوشتم ، اما پیش بینی آن دشوار است ، تقریباً غیرممکن است.

به همین ترتیب ، ما همچنین می دانیم که پیچیدگی های PageRank تنها بخشی از پیچیدگی های غیرقابل دانستن الگوریتم رتبه بندی گوگل است ، به این معنی که نمی توانیم تضمین کنیم که افزودن پیوندها همیشه سوزن را حرکت می دهد. 

مثال مشتری خاصی که در این پست به آن اشاره کردم ، دو چیز را در پی داشت که باز هم وضوح غیرمعمولی را برای این تأثیرات به همراه داشت:

·        در واقع صفحه اصلی یک URL اصلی رتبه بندی بود.

·        این در تلاش بود تا برای بسیاری از اصطلاحات منطقی هدف به صفحه 1 راه یابد.

هر دوی این موارد باید آن را به عنوان کاندیدایی ایده آل برای مزایای استفاده از پیوند با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهند. (این بدان معنا نیست که اگر این معیارها برآورده نشوند ، ایجاد پیوند نمی تواند کارساز باشد - فقط برای تجزیه و تحلیل نتایج سخت تر!).

نتایج سفارش

دقیقاً به دلیل دشواری در تجزیه و تحلیل ذکر شده در بالا ، متوجه می شویم مشتریانی که معمولاً ترجیح می دهند عملکرد کمپین های ایجاد لینک را از نظر مزایای سفارش 1 ارزیابی کنند - منظور من از این کار عملکرد قطعه خلاقانه واقعی است ، نه صفحات تجاری تجاری آنها.


در بالا اشاره کردم که همه پیوندها به سمت خود قطعه هدایت نمی شوند ، در عوض روزنامه نگاران اغلب به صفحه اصلی مراجعه می کنند. 145 پیوند (منحصر به فرد دامنه) تا اواسط ماه آوریل به این قطعه هدایت می شدند ، اما خواهید دید که مارس به طور متوسط ​​با 200 R LRDs یک ماه شکست خورد و آوریل نیز با 100 پوند عملکرد بهتر داشت. 

با توجه به ریاضیات پشت پاکت من ، ممکن است بخواهید تا 300 LRD که توسط این قطعه به کل دامنه هدایت می شود ادعا کنید ، اما نظر شما ممکن است متفاوت باشد!

نشان دادن راه های کار کردن:

درست است، من گفتم حداقل این را به رتبه بندی پیوند می دهم ، مگر نه؟

بخاطر بسپارید: این بخشی از یک کارزار 9 تکه ای بود و اواسط ماه مارس آغاز شد ، با بیشترین معیارهای سفارش 1 ، یا شاخص های برجسته ، ظرف یک ماه (و در این زمان هیچ تغییر فنی عمده ای وجود ندارد).

نتیجه گیری: محتوای بزرگ برای پیوندها می تواند کارساز باشد:

همانطور که در بالا ذکر کردم ، دیدن چنین مورد واضح و واضحی از ایجاد لینک برای ایجاد رتبه بندی به روشی ماندگار ، کاملاً غیرمعمول است. این شباهت های خاصی با موارد دیگری از این دست دارد که در سال های اخیر دیده ایم ، هر چند:

سایت نسبتاً کوچک شروع به کار کرد (اگر مورد دیگری نباشد ، این باعث می شود سیگنال نسبت به نویز بیشتر شود)

این اصطلاحات هدفمندی را داشت که در اوج رتبه بندی صفحه اول قرار داشتند

برخی از رقبای جستجو دامنه های بسیار قوی تری داشتند

گزارش ها مبنی بر اینکه "پیوندها مرده اند" ظاهراً بسیار اغراق آمیز بوده اند - در عوض ، تصویر پیچیده تر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد