آموزش حرفه ای سئو توسط حامد مهدی زاده

آموزش های رایگان سئو سایت در سال 2020 با جدیدترین روش های اصولی به صورت کلاه سفید در الگوریتمهای جدید

آموزش حرفه ای سئو توسط حامد مهدی زاده

آموزش های رایگان سئو سایت در سال 2020 با جدیدترین روش های اصولی به صورت کلاه سفید در الگوریتمهای جدید

بازاریابان از طریق Yahoo DSP به موجودی NBC Universal's Peacock CTV دسترسی پیدا می کنن


NBC Universal با یاهو همکاری کرده تا به بازاریابان امکان دسترسی مستقیم به موجودی محتوای زنده و استریم Peacock رو از طریق Yahoo DSP بده.

موجودی دارای ضمانت برنامه ریزی شده‌ست که به فرآیندهای خرید اولیه و پراکنده کمک می کنه.

کتابخانه کامل محتوای ممتاز Peacock شامل NBC Sports، NBCU Next-Day Prime، Sky News و کتابخانه فیلم Universal Pictures، در میان سایر محتوای پخشه.

در DSP، تبلیغ‌کنندگان می‌تونن براساس مکان، سن/جنس، بخش‌های داخلی Peacock و همینطور بسته‌های از پیش تعریف‌شده یا پویا هدف‌گذاری کنن.

 این اولین عرضه برنامه‌ای Peacock ست که یاهو به‌عنوان شریک آزمایشی سرویس می‌ده.

 یاهو قبلا کمپین‌های تضمینی برنامه‌ای رو برای برندهای پیشرو CPG، خودرو و مخابرات ارائه می کرد.

اهمیتش در اینه که بینندگان CTV برای جبران هزینه های اشتراک در برنامه های ممتازبه دنبال استفاده ازخدماتین که از تبلیغات پشتیبانی می کنه.

برای اینکه سرویس‌هایی مثل Peacock برای تبلیغ‌کنندگان مورد استفاده قرار بگیره، به یه شریک DSP قابل اعتماد برای افزایش درآمد تبلیغاتی نیاز دارن. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد