ارسال مشتری های احتمالی تولید شده توسط محتوای خوب به وب سایت هایی با تجربیات کند ، به معنای واقعی کلمه اعتماد دوم را از بین می برد.
آخرین تازه سازی مطالعه سرعت سایت ما 10 وب سایت را شامل می شود که شامل تعدادی از صنایع و 26000 صفحه مختلف فرود است که عملکرد آنها از صفحات بسیار آهسته (بالاتر از 9 ثانیه) تا بسیار سریع (زیر یک ثانیه) است.
نتایج نشان داد که هر ثانیه می توانید سرعت بارگذاری صفحه خود را اصلاح کنید ، دارای مزایای شدید نرخ تبدیل است که اختلافات موجود در عمودی ها یا روش های فروش را نقض می کند.
صفحاتی که در کمتر از یک ثانیه بارگیری شده اند با سرعتی در حدود 2.5 برابر بیشتر از صفحاتی که با سرعت کمتری از پنج ثانیه یا بشتر بارگیری می شوند ، تبدیل می شوند.
اما این دستاوردها محدود به صفحات سریع و سریع نبودند. تفاوت در نرخ تبدیل بین صفحات "سریع" (بارگذاری دو ثانیه) و صفحات "واقعاً سریع" (زیر یک ثانیه) نیز بیش از دو برابر بود. این من را به نکته بعدی می رساند.
کاربران حتی از سایت های سریعتر نیز تقاضا می کنند.
ما برای اولین بار این نظرسنجی را در سال 2014 انجام دادیم و در مقایسه با امروز ، تفاوت بین سایت های "واقعا سریع" و "سریع" به اندازه فعلی زیاد نبود. وقتی ظرف پنج سال دوباره آن را اجرا کردیم ، انتظار داشته باشید که اختلاف حتی چشمگیرتر شود.
چرا؟ پذیرش 5G
گزارش تحرک اریکسون ، نوامبر سال گذشته ، پیش بینی کرد که پوشش 5G 65٪ از جمعیت جهان را در سال 2025 پوشش دهد.
مطالعه دیگری که در آوریل گذشته توسط Parks Associated انجام شد ، نشان می دهد ، در حالی که پذیرش اینترنت گیگابیت در ایالات متحده کند شده است ، انتظار می رود که پذیرش باند پهن در سراسر جهان تا سال 2023 به یک میلیارد خانوار در سراسر جهان برسد.
وقتی هر دو این روندها را مد نظر قرار دهید ، تنها چیزی که تجربه یک کاربر تلفن همراه یا دسک تاپ را تحت تأثیر قرار می دهد ، زیرساخت های وب ضعیف خواهد بود.
اولویت بندی سرعت سایت
اگر تا اینجا خوانده باشید ، موافقت خواهید کرد که مزایای نرخ تبدیل یک سایت سریع قابل توجه است و تقاضای بازار برای تجارب سریع کاربر به سرعت در حال گسترش است.
اما چه قدمهای عملی برای سرعت بیشتر صفحه باید بردارید و کدام یک از این مراحل را باید در اولویت قرار دهید؟
البته Moz ، راهنمای خوبی در مورد بهترین روشهای سرعت صفحه دارد. از آن لیست ، توصیه های زیر را دارید:
· فعال کردن فشرده سازی
· جاوا اسکریپت ، CSS و HTML را کم کنید
· کاهش هدایت ها
· JavaScript مسدود کننده رندر را حذف کنید
· اهرم ذخیره مرورگر
· زمان پاسخ سرور را بهبود ببخشید
· استفاده از شبکه توزیع محتوا (CDN)
· تصاویر و ویدئو را بهینه کنید
اگر بخواهید این توصیه ها را از نظر دشواری اجرا برای بازاریاب جستجوگر متوسط و تأثیر بر سرعت سایت مرتب کنید ، احتمالاً چیزی شبیه به این خواهد بود:
دشواری کم ، تأثیر کم
تصاویر و ویدئو را بهینه کنید
بازاریابان در هر سطح مهارت می توانند یک افزونه وردپرس مانند Smush نصب کنند و به طور خودکار اندازه هر تصویری را که در محتوای جدید یا موجود بارگذاری شده است ، کاهش دهند. وقتی هر تصویر در یک صفحه به اندازه مناسب فشرده می شود ، باعث صرفه جویی در زمان می شود.
جاوا اسکریپت ، CSS و HTML را کم کنید.
کوچک کردن کد یک برد سریع دیگر است. ابزارهای زیادی وجود دارد که کد را کوچک می کنند ، مانند: minifycode.com این ابزارها اساساً تمام فضاهای موجود در کد را از بین می برند ، که می تواند چند کیلو بایت در اینجا و آنجا صرفه جویی کند.
آنها در کل یک تجربه جمع می شوند. ممکن است یک توسعه دهنده نیاز داشته باشد تا این تغییرات را اعمال کند ، اما هر کسی می تواند کد را در ابزار کپی و جای گذاری کند و نسخه کوچک شده را برای تیم انجام دهنده ارسال کند.
جاوا اسکریپت مسدودکننده رندر را حذف کنید.
مهاجرت به یک سیستم مدیریت برچسب مانند Google Tag Manager می تواند وزن جاوا اسکریپت را از صفحات شما خارج کرده و در محفظه ای قرار دهد که در آن می توانند با سرعت یا به کندی سرعت بارگیری شوند بدون اینکه بقیه مطالب یا عملکرد صفحه را مختل کنند. . مدیران برچسب برای افراد غیر فنی نیز بسیار آسان هستند!
دشواری متوسط ، تأثیر متوسط
بسته به اینکه CMS یا وب سرور موجود شما را مدیریت می کند ، سه توصیه زیر می تواند کمی سخت تر باشد.
این کار می تواند به آسانی کلیک کردن روی جعبه تأیید یا نوشتن قوانین تغییر مسیر سفارشی در تنظیمات شما آسان باشد.
برای انجام این کارها احتمالاً باید با یک توسعه دهنده فناوری اطلاعات و / یا وب مشورت کنید.
کاهش ریدایرکت ها
بیشتر سئوکاران می توانند نقشه هدایت URL را به مشتری یا سهامدار داخلی انتقال دهند تا با سهولت تغییر مسیرهای سمت سرور را تعیین کنند. اما برخی از سایت ها با استفاده از JavaScript از طرح های هدایت پیچیده تری در سمت مشتری برخوردار هستند.
کار با یک توسعه دهنده جلویی برای مقابله با تغییر در هدایت های مبتنی بر اسکریپت اگر این فایل های JS از طریق روش های دیگر بر عملکرد سئو سایت تأثیر بگذارد ، کار دشواری خواهد بود.
فعال کردن فشرده سازی
فعال کردن فشرده سازی در Apache یا IIS یک روند ساده است ، اما نیاز به دسترسی به سرورها و پرونده های htaccess دارد که سازمان های IT تمایلی به کنترل بازاریابان ندارند.
اهرم ذخیره مرورگر
به همین ترتیب ، اگر کنترل پرونده htaccess را در اختیار داشته باشید ، ذخیره مرورگر از منابع وب سایت که اغلب تغییر نمی کنند ، آسان است. اگر این کار را نکنید ، برای سیستم عامل های مختلف CMS افزونه ها یا افزونه های حافظه پنهان وجود دارد که بازاریابان می توانند برای مدیریت این تنظیمات نصب کنند.
سختی زیاد ، تأثیر زیاد
زمان پاسخ سرور را بهبود ببخشید.
روش های معمول برای بهبود زمان پاسخگویی شامل یافتن یک سرویس میزبان وب با اطمینان تر ، بهینه سازی پایگاه داده هایی که عملکرد را به سایت می رسانند و نظارت بر کاربردهای PHP.
باز هم ، همه این موارد تحت حوزه فناوری اطلاعات است و اجرای آنها نیاز به تصمیم گیرندگان و هزینه های اضافی دارد.
استفاده از شبکه توزیع محتوا CDN
استفاده از CDN می تواند زمانبر ، گران باشد (صدها یا هزاران دلار در ماه در هر دامنه بسته به بازدید سایت) و نیاز به تخصصی دارد که بازاریاب یا مشاور معمولی لازم نیست آن را فعال کند.
اما اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، مطالعات نشان می دهد که گوگل زمان بایت اول را به عنوان یک عامل رتبه بندی اندازه گیری می کند و بازده ها نیز بسیار زیاد است. چگونه از (CDN) برای سئو استفاده کنیم؟
Godspeed
امیدوارم، این امر شما را به بیرون آمدن و پیشرفت در زمینه ابتکار عمل در سایت در سازمان یا مشتریان خود القا کند.
نه تنها از نظر تجاری ارزش تعهد را دارد ، بلکه به طور فعال اینترنت را به مکانی بهتر برای یک فرد معمولی تبدیل می کند. اینها هر دو موردی است که هر بازاریاب جستجو می تواند به آنها افتخار کند.
آیا می خواهید سرعت سایت تان را بهینه کنید و رتبه آن را افزایش دهید؟ مطلب و آموزش افزایش سرعت سایت را در سئو روز مطالعه کنید.